Unt de arahide bun dimineata cand ne trezim

De putin timp am revenit la obiceiul de a manca unt de arahide dimineata. Zic am revenit, pentru ca acum cativa ani aveam obiceiul de a cumpara tot timpul. Nu mai stiu cine il producea sau ce era cu el, stiu doar ca se chema Cinderella (il cumparam din Carrefour Suceava) si era foarte bun. Se gasea in doua variante: simplu si cremos; crunch, cu bucatele mici de arahide. 
Am renuntat sa mai mananc, cred ca vreo 7 ani, poate pentru ca am si uitat intre timp de el, dar de curand mi-am amintit de acel gust si am cumparat din nou. N-am mai gasit Cinderella, asa ca daca stiti unde se mai gaseste, sa-mi spuneti si mie. 
Am citit de curand beneficiile untului de arahide si se pare ca are destule: in lupta impotriva maladiilor cardiace, deoarece este bogat in grasimi polinesaturate care reduc semnificativ concentratia de "colesterol rau" din sange; consumat de cel putin cinci ori pe saptamana, reduce cu aproape 50% riscul de producere a infarctului; arahidele si untul de arahide contribuie la reducerea inflamatiilor din organism si la insanatosirea retelei de vase de sange din jurul inimii.

Exista multe retete de unt de arahide pe internet si din cate am vazut se face foarte usor. La americani, untul de arahide e un aliment care nu prea lipseste din casa si in general il consuma la micul dejun. De obicei il fac ei sau il cumpara si din cate am citit e mult mai sanatos ca cel care se gaseste pe piata din Romania.
Acest produs se recomanda a fi consumat dimineata. Fiindca contine multe grasimi, nu ar trebui consumat  ca supliment la o masa ci trebuie sa constituie o masa pentru ca altfel ingrasa. Eu mananc cu paine si cu lapte dimineata  si imi place mult.
Eu am gasit in doua variante la supermarket dar contin si acele "E-uri" despre care se vorbeste peste tot, asa ca pot sa consider ca nu e chiar natural. Daca aveti posibilitatea sa va faceti singuri, va asigur ca e un aliment care n-ar trebui sa lipseasca din casa! Mie mi-ar place sa cumpar odata cateva borcane din strainatate. Sunt sigura ca e mult mai gustos.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu