Zaharul poate tine la distanta ridurile

Poate ca multe dintre noi suntem sceptice la auzul unor astfel de metode, insa nu si de aceasta data. Noul produs Yves Saint Laurent, "Forever Young" / "Tot timpul tanar" ar putea fi exact ceea ce cauta toate femeile.
"Forever Young" se bazeaza pe o noua stiinta - glicobiologie - care, conform Jurnalului "Cronica Tehnologiei", este una dintre cele 10 tehnologii care vor schimba lumea.

Celulele corpului omenesc contin zahar si proteine. Cele mai complexe structuri ale zaharului - glicani - se crede ca  reprezinta cheia a numeroase maladii fatale, precum cancerul.
"Glicobiologia ofera numeroase cai de intelegere a pielii, a modului in care functioneaza si in care imbatraneste", a explicat profesorul Peter Seeberger, unul dintre cei mai eminenti oameni de stiinta din acest domeniu. "Am fost surprins ca Yves Saint Laurent s-a interesat in munca mea, pentru ca eu sunt interesat de sanatate, nu de piele. Cu toate acestea, am vazut avantajul care survine in colaborarea mea cu ei, pentru ca vom putea astfel aplica noua tehnologie pielii", a mai spus el.
Glicanii au cate un rol in aproape fiecare aspect al pielii - de la stralucire si pana la riduri. Echipa condusa de Peter Seeberger a descoperit ca un anume numar de glicani in pielea noastra poate reduce efectele imbatranirii. Cercetatorii au mai spus ca daca am putea creste artificial numarul de glicani din pielea mai batrana, am putea-o pacali sa se comporte ca una mai tanara.
Folosind zaharul care se gaseste in mod natural in plante, ei au modificat celulele de glican pana au obtinut trei molecule - intr-o formula apta sa penetreze pielea - identice cu cele care se gasesc in corpul uman.
Asadar, sa speram ca nu in mult timp vom afla care este formula tineretii vesnice. Sau macar durabile.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu