Nicoleta Luciu a mărturisit că a vrut să se sinucidă

Nicoleta Luciu a mărturisit că a vrut să se sinucidă pe când era însărcinată cu tripleţii.

Nicoleta Luciu a trăit momente de coşmar în trecut. După naşterea primului copil, a rămas din nou însărcinată, însă bebeluşul s-a oprit din evoluţie la trei luni. Acest lucru a fost un şoc pentru Nicoleta, la fel ca pentru oricare altă mamă care ar trece prin aşa ceva. "Aproape de trei luni, sarcina s-a întrerupt din evoluţie. La ultimul control nu s-au mai auzit bătăile inimii şi a fost un şoc. A fost prima dată când am tras tare de mine să mă redresez", a spus Nicoleta. Nici a doua oară nu a fost cu nororc, deoarece şi această sarcină s-a oprit din evoluţie aproape de sfârşitul primului trimestru. "Când vedeam copii pe stradă îmi venea să plang. După un an, am rămas iar însarcinată. Atunci am ştiut ca ceva nu e în regulă pentru că nu mă simţeam bine cu sarcina, nu mă puteam bucura de ea şi aveam un sentiment negativ. Şi de ce îmi era frică nu am scăpat. Ce a fost şocant când şi această sarcină s-a oprit din evoluţie, m-am urcat pe masă şi înainte să mi se facă anestezia totală i-am spus doctorului că data viitoare o să fac tripleţi", a mai adaugat bruneta. Când a rămas însărcinată cu tripleţii, Nicoleta Luciu i-a spus lui Zsolt Jr. că este însărcinată abia după trei luni, de teamă ca povestea să nu se repete. "Pe soţul meu l-am anunţat telefonic. După ce i-am dat vestea lui Zsolt, nu am mai vorbit cu el o oră", a povestit Nicoleta. Vedetei i-au trecut prin minte tot felul de lucruri: "Am stat numai în pat nouă luni. Mă duceam doar la baie. Am luat în greutate 47 de kilograme, am avut şi zona Zoster. am trăit cea mai cruntă durere pe care o poţi duce, timp de două săptămâni. De multe ori mă întrebam dacă n-ar fi mai bine să mă arunc de la etaj"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu